Известие

Collapse
No announcement yet.

156 1,8ТС глъхне студена

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • 156 1,8ТС глъхне студена

    Здравейте колеги-имам следния въпрос за alfa 156 1.8 t.s. 144 h.p. 1998 г.Когато я паля сутрин тръгна да си я карам не с мръсна газ разбира се а спокойно на ниските обороти до към 4000 някъде е ужасно положението ти и даваш газ тя само киха кашля и изобщо не иска да върви стигне ли споменатите обороти няма проблем върви като звяр.И така докато не се позатопли колицата-но като и я изгася за да кажем 5 минути после същия проблем и пак се налага да я форсирам здраво докато не се отпуши.А тези дни като е топличко почти не го прави или по скоро го прави но почти не се усеща.Благодаря предварително за мненията ви и се надявам да я излекуваме с общи усилия принцесата ми.Предварително благодаря за мненията ви.

  • #2
    колега провери си дебиломера, че той по принцип е виновника за тия изпълнения
    alfa romeo 145 1.3 boxer K&N replacement MOMO GT2 WHEELS OMP Lowering Springs kit now on GPL rest in peace
    alfa romeo 147 2.0 ts DISTINCTIVE MY07 powered by Landi Renzo GPL

    Comment


    • #3
      Като му откача буксата същата история-и аз си мислех че е той виновника ама уви пик и е сменяван преди 10k.И силно се съмнявам да е той.

      Comment


      • #4
        Кой и защо ми изтри поста!
        Явно 33-каджия не може да пише тука!
        Те за това хората се кефат на VW събора.
        Като не сте съгласни с мене ме опровергайте!
        На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
        Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

        Comment


        • #5
          Вероятно ламбда-сонда или температурен датчик, почистване и зануляване на дроселовата клапа също. Добре е да отидеш на една диагностика преди това, за да не стане "ама нали уж казахте това и това пък то излезе друго".
          Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
          Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
          Горе главата, нищо че е празна...

          Comment


          • #6
            Къде се намира този температурен датчик че нищо не ми говори относно дросела си е в добро състояние виж за лабда сондата нищо не знам как да я проверя или се хваща само на комп.

            Comment


            • #7
              Датчика е на термостата, дросела може да е добре, но това не значи че е занулен. Ламбдасондата се гледа на компютър какви показания дава, доколкото се сещам е с 4 кабела, на моята и беше изгорял подгрева и беше със същите симотоми.
              Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
              Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
              Горе главата, нищо че е празна...

              Comment


              • #8
                Значи ще се ходи на диагностика.Благодаря ви колеги.И сега отново бърз въпрос.Решил съм да рециклирам вариатора-и ми казаха поредната порция от сто и отгоре лева за зацепване на ангренажа и съм решил да го смъкна сам но ще се радвам на колеги от форума ако ми кажат някаква по разумна цена само да зацепят ремъка като по дебелите книги.Ще се радвам ако успеем да намерим решение и на този труден въпрос.Благодаря ви отново предварително.

                Comment


                • #9
                  Решението е просто - изчакваш да дойде време за смяна на ангренаж, бръкваш се 15 лева за ремонтен комплект вариатор и готово.
                  Alfa 156
                  ::::1.8ts::::144hp::::'98:::::
                  sigpic

                  Comment


                  • #10
                    По-добре направи както казва колеката StanG до някъде.
                    До някъде, защото не си заслужава да правиш вариатора с ремонтен компелкт, освен ако няма да "замаскирваш" проблема, ако колата е за продаване примерно
                    Тея ремонтни комплекти рядко изкарват 5-6 хил км.
                    Изчакай както ти каза колегата да дойде време за обслужване и слагай нов вариатор, или дай стария за рециклиране (по-малкото зло). А през това време не му мисли чак толкоз... тва, че трака, не означава, че не работи
                    Lancia Delta 1.6 i.e - ex
                    Alfa Romeo 156 2.0 TS

                    рейтинг фотографов

                    Comment


                    • #11
                      Лошото е че не работи като хората.Преди време ми роди хидравличната помпа и я дадох на пишман майстор и от тогава колицата не я бива шич.Работи на 3 в добрия случай на 4 цилиндъра-затова съм и мераклия да се зацепат правилно разпределителните валове и да рециклирам вариатора че със сигурност и той е заминал,че като я купих преди 3 и малко години мина само с ремонтен кит и задържа положението и малко се дразня нещо като не е вред с принцесата.

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от Stas Покажи съобщение
                        Лошото е че не работи като хората.Преди време ми роди хидравличната помпа и я дадох на пишман майстор и от тогава колицата не я бива шич.Работи на 3 в добрия случай на 4 цилиндъра-затова съм и мераклия да се зацепат правилно разпределителните валове и да рециклирам вариатора че със сигурност и той е заминал,че като я купих преди 3 и малко години мина само с ремонтен кит и задържа положението и малко се дразня нещо като не е вред с принцесата.
                        Щом работи на 3 цилиндъра, проблема ти е по-скоро с "тоци бегали"
                        Насочи се към бобини, свещи...
                        Вероятно от там ти иде и проблема с оборотите. Тва трябваше да го споменеш още в началото.

                        Успех с ремонта
                        Lancia Delta 1.6 i.e - ex
                        Alfa Romeo 156 2.0 TS

                        рейтинг фотографов

                        Comment


                        • #13
                          Добре де ама защо го прави само като я изгаса после запаля форс извесно време и се оправя и после я карай цял ден няма да го направи номера.Ако са кабели свещи ще е постоянно с този проблем а той е само при запалване-готина аномалия нали .

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от Stas Покажи съобщение
                            Добре де ама защо го прави само като я изгаса после запаля форс извесно време и се оправя и после я карай цял ден няма да го направи номера.Ако са кабели свещи ще е постоянно с този проблем а той е само при запалване-готина аномалия нали .
                            Еми не знам, от последния ти пост аз разбрах, че колата работи по принцип зле, не само като е студена. Както и да е, имаш проблем от тоя тип, дето се наливат много пари в смяна на тва и онова и накрая нищо не става .
                            То почти няма TS дето да не глъхне като е студен, и при всеки (успял да си реши проблема разбира се), се оказва нещо различно.

                            П.С: А колата газ има ли?
                            Lancia Delta 1.6 i.e - ex
                            Alfa Romeo 156 2.0 TS

                            рейтинг фотографов

                            Comment


                            • #15
                              Все още не-но до края на месеца ще се оборудва.Попритегнахме я малко колицата и ще чакам отново да дойде зимата и тогава пак ще се мъчим взаимно.Иначе имаше малко проблеми с една бобина и всмукателния разпределителен вал (аман от майстори разбирачи) и колицата литна.А и майстора ми каза че евентуално този мой проблем може да е от компа ама нека стане студено и ще се гледа тогава.Благодаря ви колеги за помоща .

                              Comment

                              Working...
                              X